Translate

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Συμβουλές μαλλιών



                                   Μαλλιά θαμπά..........Τέλος


Τα μαλλιά είναι το στέμμα μιας γυναίκας και γι’αυτό καθεμία πρέπει να τα φροντίζει και να τα περιποιείται. Ειδικά η συχνή χρήση του σεσουάρ,η έκθεση στον ήλιο και  τα συχνά λουσίματα, αφυδατώνουν τα μαλλιά  τα κάνουν να σπάνε και να γίνονται θαμπά.
Έτσι  η υπέροχη κομμώτρια μου μετά από της φωνές που μου έβαλε για την κακοποίηση  των μαλλιών μου, ξέρετε, κάθε μέρα σεσουάρ, καμία χρήση μάσκας μαλλιών και άλλα πολλά που κάνουμε εμείς οι γυναίκες στα μαλλιά μας, μου έδωσε εξαιρετικές συμβουλές για τα αγαπημένα μου μαλλιά!!

Λοιπόν κορίτσια τέλεια όπλα στα χέρια μας και φθηνά, τα λαδάκια....

Μάσκα με ελαιόλαδο
Το ελαιόλαδο είναι ένα από τα μαγικά αγαθά που μας δίνει η φύση. Πολλές εταιρείες το χρησιμοποιούν ως βασικό συστατικό τους γιατί το λάδι της ελαίας έχει τονωτική και θεραπευτική δράση. Χρησιμοποιείται ένα πινέλο ή βαμβάκι και απλώνετε το λάδι στο δέρμα και σε όλο το μήκος των μαλλιών σας. Τα τυλίγετε με μια ζεστή πετσέτα την αφήνετε τουλάχιστον 30 λεπτά (όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο) και πλένετε τα μαλλιά σας κανονικά.
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο χρησιμοποιούμε και το δαφνέλαιο καθώς και το αμυγδαλέλαιο!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου